Haal de Zomerpuzzel op in jouw Bibliotheek en win een prijs!

Gepubliceerd op: 26 juni 2024 14:07

Zin om met je hele familie wat leuks te doen deze zomer? Doe dan mee met de Zomerpuzzel van de Bibliotheek, en win één van de prijzen!

Lukt het jullie om alle 100 boekfiguren te benoemen en de oplossing te vinden? Die met die taart is natuurlijk hoeheetzeookalweer.... Maar die op die ezel dan? Vraag je moeder om hulp, je kinderen, opa, buurvrouw, de juf. Samen lukt het vast!

Haal vanaf 1 juli een puzzel op in één van de vestigingen van Bibliotheek Hardenberg en ga aan de slag. Je kunt de puzzel ook hieronder downloaden. Niet alle vestigingen zijn deze zomer volledig open, raadpleeg hier de openingstijden. Wanneer je alle titels gevonden hebt, ontdek je een zin. Deze mail je naar ons, en wie weet ben jij één van de prijswinnaars! Inleveren kan tot 27 september.

Zomerpuzzel

Antwoordenblad